Aloittaminen

ON-RAMP kurssi :

Aloittaaksesi CrossFit-harjoittelun sinun tulee ensin käydä ON-RAMP kurssi. Kurssilla käydään läpi perusteet ja se antaa hyvän pohjan varsinaisen CrossFit-harjoittelun aloittamiselle vaikka olisit jo kokenut konkari urheilussa. Kurssilla käydään läpi liikkeiden mekaniikat harjoittelun intensiivisyyttä pikkuhiljaa nostaen. Kurssi on tekniikkapainotteinen ja antaa valmiudet harjoittelun aloittamiselle boxilla.

ON-RAMP -kurssi sisältää yhdeksän harjoituskertaa kolmen viikon jaksolla ja ravintoluennon erikseen sovittuna ajankohtana. Ravintoluennon ajankohta sovitaan kurssin päättyessä erikseen.

Varusteiksi sisäliikuntavaatteet ja -lenkkarit sekä juomapullo.

Aikataulu:

Aamuryhmä (a): MA – KE – PE klo 10:00 – 11:30    
Iltaryhmä (i): MA – KE – PE klo 18:30 – 20:00    

On-Ramp -kurssit 2018:

Kurssi 68.

MA 19.11. - PE 7.12. Kurssi 68.a / aamu ilmoittaudu
MA 19.11. - PE 7.12. Kurssi 68.i / ilta ilmoittaudu

On-Ramp -kurssit 2019:

Kurssi 69.

MA 7.1. - PE 25.1. Kurssi 69.a / aamu ilmoittaudu
MA 7.1. - PE 25.1. Kurssi 69.i / ilta ilmoittaudu

Kurssi 70.

MA 4.2. - PE 22.2. Kurssi 70.a / aamu ilmoittaudu
MA 4.2. - PE 22.2. Kurssi 70.i / ilta ilmoittaudu

Kurssi 71.

MA 4.3. - PE 22.3. Kurssi 71.a / aamu ilmoittaudu
MA 4.3. - PE 22.3. Kurssi 71.i / ilta ilmoittaudu

Kurssi 72.

MA 25.3. - PE 12.4. Kurssi 72.a / aamu ilmoittaudu
MA 25.3. - PE 12.4. Kurssi 72.i / ilta ilmoittaudu

Kurssi 73.

MA 29.4. - PE 17.5. Kurssi 73.a / aamu ilmoittaudu
MA 29.4. - PE 17.5. Kurssi 73.i / ilta ilmoittaudu
(Huom! Vappu KE 1.5. tunti pidetään torstaina 2.5 poikkeuksellisesti)

Kurssi 74.

MA 27.5. - PE 14.6. Kurssi 74.a / aamu ilmoittaudu
MA 27.5. - PE 14.6. Kurssi 74.i / ilta ilmoittaudu

Ilmoittaudu klikkaamalla tästä linkistä

Mitä maksaa?
=> On-Ramp –kurssi kesto 3 viikkoa 130€    

TOIMINTA BOXILLA

(ON-RAMP -kurssin käyneet):

Huntti pyörii 3:1 2:1 -ohjelmoinnilla = 3 päivää treeniä + lepopäivä ja 2 päivää treeniä + 1 lepopäivä
Lepopäivät ovat torstaisin ja sunnuntaisin.

Huom!

Huntin 3:1 2:1 –ohjelmointi on optimaalisin tapa treenata, mutta voit kuitenkin itse päättää treenipäiväsi.

Lepopäivinä Huntti toimii Open-Gym periaatteella, jolloin voit tehdä esimerkiksi välistä jääneitä WODeja.

Lepopäivänä Boxilla tulee olemaan tulevaisuudessa “pajoja” esim. mobility, syvävenyttely, tekniikka yms. Eli vaikka noudattaisit 3:1 2:1 -ohjelmointia, voit tulla lepopäivänä Boxille huoltamaan kehoasi.

WOD = Workout Of the Day / Päivän harjoitus

Huntin WODit alkavat aina aikataulun mukaisesti. Niihin ei tarvitse erikseen ilmottautua. WODeissa tehdään kuitenkin AINA Boxin päivän ohjelmointi! Harjoittelun jälkeen sinulla on halutessasi mahdollisuus jäädä hiomaan tekniikkaa.

On-Ramp = Alkeiskurssi (sali suljettu muilta käyttäjiltä.)

Open Gym = Vapaata harjoittelua (tarkoitus hioa tekniikkaa ja tehdä välistä jääneitä WODeja.)

Open Gym -päivät ovat samalla valmentajien “vapaapäiviä”. Valmentajat ovat kyllä paikalla ja voit kysyä apua ja vinkkiä Open Gymin treeniisi, mutta wodit ja voimaharjoittelut eivät ole ohjattuja.

 

CrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource

Yhteystiedot

CrossFit Huntti Toimisto
Puh. 040 846 8063

cfhuntti@gmail.com

Satakunnantie 100, Turku

CrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource